sâmbătă, 19 iulie 2008

Re-Birth


Daca cineva acum 2 luni miar fi spus ca voi uita totul,ca si cand nu ar fi existat,ca si cand nu as fi suferit,nu las fi crezut.De altfel,e atat de greu de crezut.Cine s-ar fi gandit ca imi voi reface viata in cel mai dulce mod posibil?Poate nimeni,poate oricine,dar toti inafara de mine.In ce sa cred eu?Sa schimbat vreodata ceva pentru mine?Nu.

Si ai fost tu,altfel.Tu,acel el din masina.Tu,acel el de pe strada.Tu,atat de aproape.Nici macar nu am simtit cum te apropii de mine,de sufletul meu.Era o perioada in care ma intrebam unde esti,dar tu erai acolo,langa mine.Iar eu,niciodata nu am crezut ca voi cunoaste vreo persoana speciala,o persoana care sa faca diferenta,sa-mi arate ca exista si bine,sa-mi arate ca lumea nu e chiar asa cum am cunoscuto pana acum.Eram convinsa ca nimic nu se va intampla.Putea sa fie totul ordinary.Dar cum,cand tu insuti nu erai ca toti ceilalti.Tu erai tipul cu tigarile de langa mine,care ma scotea afara non stop,caruia iam facut eu temele la istorie.

Si cand team vazut,a fost un sentiment ciudat.Mam gandit cat de mult as fi vrut atunci unul ca tine.Mam uitat dupa tine pana cand ai intrat pe strada.Iar eu tot voiam unul ca tine.De fapt,pe tine.De unde era sa stiu ca privesc omul cu care voi fi,si cu care voi invata o multime de lucruri.

Nici nu a fost nevoie sa iti zic ca patisem ceva recent dupa ce neam cunoscut mai bine.Ti-ai dat singur seama.Si dupa ce ai plecat la mare,credeam ca totul sa terminat.Nu auzeam nimic de la tine cu zilele."Probabil ca nui pasa".Cea mai mare greseala este sa gandesc asa despre tine.De fiecare data cand am crezut ca ai uitat de mine,ca nuti pasa,mi-ai dovedit contrariul in a doua secunda.Indiferent daca erai la 16 km sau mai multi,sau poate chiar langa mine.Tot tu ai venit de la mare,un crets bronzat si mai sarutat,si de atunci..am fost impreuna.

Poate cele mai frumoase zile.Caci nu am stat acasa deloc.Si mam distrat indiferent de ceea ce se putea intampla in secunda urmatoare.

Oricum..ti-am promis ceva.Si chiar am de gand sa ma tin de tot ce am promis.La fel cum tu crezi si stii ca nu merit anumite lucruri,si eu,la randu meu,am grija sa nu te dezamagesc.Nu am sa te dezamagesc tocmai pe tine..

Niciun comentariu: