vineri, 19 septembrie 2008

Yes Yes


Da pey nu mai vreau sa scriu si celelalte chestii mie indeajuns ca am scris despre voi.Diferite motive.Mam razgandit.

Ascult Blink si astept sa intre pe mess.Evident,sa intre cineva cu care pot sa discut,si caruia sau caruia sami vars nervii.

In rest nu voiam sa scriu altceva decat ca ma seaca absolut comportamentu imatur aruncand vina non stop pe altcineva,supararea din motive cretine si faze alea care nu le suport eu.De altfel,sa nu mi se vorbeasca de sus,ca daca esti mai mic poti fi mai matur poti si si ok dar poti fi si prost.NU NU TE FAC PROST,oricum dupa ce citesti asta o sa te superi ca de obicei.

Pentru persoanele care nu ma suporta.FRATE sunt om pe pamant daca ma cunosti suporta-ma in pisda matii si numi face mie faze ca nu iese draguts!Ori ma accepti ori nu ma accepti asa cum sunt si te duci dracu instant.NU mai stau la discutii,am nijte principii intiparite f bn de ceva vreme asa ca nu mai merge cu mine ca inainte.Gata cu prostiile voastre.

Mai sunt si alte persoane care insista sa fac ceva cand nu vreau.Ei pur si simplu nu inteleg ca nu e cum vor ei ci cum vreau eu iar eu daca sunt lipsita de chef nu am sa ridic un deget ca sa te fac sa te simti mai bn.Dc?Pentru ca nu vreau.Pentru ca niciodata nu o sa fac ce zici tu,doar ca sa crapi,pentru ca eu fac regulile in anumite situatii si pentru ca uneori,oricine ai fi in fatsa mea esti un cacat cu ochi doar pt ca insisti atat de mult ca ai tu nevoie.Eu nam deci NU.

Evident societatea nu scapa de oamenii care se cred in stare de orice.Oamenii astia vorbesc foarte mult te injura si baga zvonuri aiurea.Really,ati putea sa va opriti oricand oricum nu ma mai afectati.Sunteti niste cretini.Evident nu sunt doar eu desteapta pt ca mai sunt 49057340965765843567948296476 de oameni cu capu me umeri si realisti iar tu nu esti unu dintre ei (a se preciza ca nu ma refer la o persoana anume in toate astea,generalizez).

Persoanele pt ca re as face totu se stiu.Si sper din tot sufletu sa nu ma minta cum au mai facuto pt ca eu nu iam mintit niciodata,si tin extrem de mult la ei/ele/el.Pentru acesti oameni inclusiv el,as putea lasa totu pt ca pur si simplu ii iubesc,imi fac viatsa frumoasa si ma ajuta la greu.Eu sunt persoana care a intalnit niste oameni minunatsi carora le datorez totul.Pana si increderea pe care o am acum in mine,e tot din cauza unui prieten,si ii multumesc ca mia reamintit cat de dragutsa si speciala sunt in lumea asta plina de tine normale si cu nimic iesit din comun.


Bla bla

Printe altele YAY!!! am inceput sami revin si ma simt minunat,am sentimente din nou si iubesc.Sper doar sa merite chestia asta,pt ca eu ma implic emotional destul de mult.Daca nu o sa mearga,soarta,nu am sa mai stau sami pis ochii ca altadata,doar asa ca daca imi pis ochii inseamna ca a fost nimic si pentru ca Miruna ma vrea fericita,la fel Diana si Brebu si Emy si multi altii,pt ca stiu ca imi vor binele.


Anyway


I love him very very much.

Daydreaming,Nightdreaming alea alea bla bla :)))

<3

Asa ca daca nu ma suporti,pisate-n cur sau fati ce vrei numi pasa.

Niciun comentariu: