marți, 9 septembrie 2008

Empty Walls. (1st part)


Maine.Maine o sa "MOR" fara sa fi putut sa iti spun ca inca te mai iubesc.Si ca te urasc.Nu lua acel "TE IUBESC" pe bune.Nu pot sa simt asa ceva.Cel putin nu acum si nu pentru tine.Dar stiu,ca daca ar fi ceva serios in legatura cu moartea asta,as avea sa-ti spun unele lucruri.Sa iti aduc aminte unele vorbe si promisiuni.Imi aduc aminte tot.Tot ce tinea de noi.Toate fazele jenante,ale mele,ale tale,prostiile din care am ras de nu mai aveam aer,zilele petrecute stand la 5 m unu de altu prefacandu-ne suparati,tachinarile,tupeul de care dadeam dovada cand eram cu tine si cat de frumoasa ma simteam.De cate ori pe zi imi ziceai sa te las in pace si eu nu voiam.

Cum ma uitam la tine in fiecare zi.Parca erai vreun Dumnezeu.Iar apoi cat de mult am plans.

Ziua in care am mers tot Bucurestiul pe jos si seara ne uitam la stele.Fata care o faceai ca sa ma amuzi si modul in care ma luai in brate.

Cainele ala afurisit!Si mosul.

Ziua in care eram convinsi ca totul o sa fie bine pana la sfarsit.Cand se facuse 6 si noi ne uitam la cer inchipuindu-ne ca vedem apusul,cand de fapt era intuneric bezna.

Ziua in care am stat amandoi intinsi in pat,uitandune la tavan.Cand am zis ca ar fi genial sa fie asa in fiecare zi,fara sa fim nevoiti sa facem altceva,sa fim doar noi doi si nimeni altcineva.Sa nu putem sa gresim.Iar apoi neam gandit la aceeasi casa,si copii si ce sotie voi fi eu.Daca voi sti sa gatesc,cum o sa schimb scutece,si tu ce o sa ii inveti.Ne gandeam cum sa arate,ca mine,sau ca tine,pentru ca amandoi suntem frumosi,iar copii vor iesi de o frumusete si o inteligenta rara.

Si ultima data cand team vazut...3 secunde..atat..nu stiam ca va fi ultima data..credeam ca o sa fie si maine..si nu a mai fost niciodata.



Vreau aici sa imi scriu toate amintirile cu toti cei pe care iam iubit,sa spun lumii ca fiecare a a vut ceva aparte si ca nu regret nimic.

Am inceput cu tine.

Mai am inca 3..

Apoi ma voi simti ok.

Niciun comentariu: