marți, 1 iunie 2010

Fac ceva pe tot!


Starea mea: Nepasare,distantare,miserupism.

Cel mai eficient trio impotriva tuturor problemelor.Nu te mai atinge nimic.
Nu-mi pasa de cine ce vrea de la mine.Nu-mi pasa ca ar trebui sa fac ceva,ca ar trebui sa ma ridic la un anumit nivel,ca ar trebui sa iau atitudine.Nu-mi pasa ca se tipa la mine,ca mi se aduc injurii,ca sunt nedreptatita,ca se rasteste la mine si asa mai departe.

Am reusit sa ajung la starea asta minunata dupa multi multi ani.In momentu asta numai dau doi bani pe nimic,pentru ca nu s-au dat 2 bani pe mine de foarte multe ori asa ca nu ma mai osenesc sa fac ceva memorabil din ce am,ce sunt si ce voi fi.Viata mea a fost mereu aceeasi chiar daca m-am ostenit sa o fac mai frumoasa sau nu.Unii se plictisesc de mine pt ca sunt cu picioarele pe pamant (stabila adica) si imi spun in sila te iubesc ca si cand ar fi o obligatie.
Altii,constituie un stres permanent,zilnic.

Chiar nu-mi pasa pe cine enervez,cine nu ma suporta,pe cine ranesc cand zic sau fac unele chestii.Eu o sa spun totdeauna ce vreau sa spun,sub orice forma,placuta sau neplacuta.

Uite asa,ca ma pis pe tot si mi s-a pus pata.
-.-'

Niciun comentariu: