luni, 5 octombrie 2009

Inscriptie.


Acum ceva timp credeam cu tarie ca o sa fie ceva oripilant.Dar nu.Am realizat ca si eu am acel termen de care mi s'a vorbit mai demult.Se zice ca fetele nu pot avea aceste x zile de a "sterge tabla cu buretele",doar pentru ca ele trec peste in alt mod,mai sentimental.Cheia eliberarii consta in sigilarea oricarui lucru nociv,intr'o cutiuta ascunsa undeva in tine.O cutiuta pe care sa nu o mai deschizi vreme indelungata.

Desi unele chestii rele au fost impregnate,cu siguranta vor servi la ceva mai tarziu.Pentru ca se pot transforma in stalpii ce sustin ambitia mea.

Le'am dat drumul viselor,aratau ca sute de balonase colorate umplute cu heliu urcand din ce in ce mai sus.Le'am inlocuit cu realitatea frumoasa dar tacita si isteata.

Cunosc in vreme ca reactia imediata la sentimentele din cele afectuoase sfarseste.au sfarsit din momentul in care am auzit din nou,acele cuvinte,iar eu m'am blocat.Nu de uimire sau de bucurie.M'am blocat fiindca imi era greu sa mai procesez insemnatatea acelor sunete tocmai auzite.Sunete,cuvinte pe care le alungasem pentru ca nu voiam sa le mai aud; ca sa ma bucur de a nu avea nici o interdictie.Orice perioada are frumusetea ei relativa.



"Caci somnul tau nu trebuie sa-nece
Sufletul meu de piscuri mari de piatra."

Niciun comentariu: