miercuri, 21 octombrie 2009

Abhorrer.


Ceva ce voiam sa scriu de ceva vreme:

TE URASC!

TE URASC cu o asa intensitate incat nici tu,nu ai putea sa urasti asa.Imi doresc sa simti ura mea,sa te sufoce pur si simplu!Te urasc pentru jocurile tale cretine.Te urasc pentru ca intotdeauna te crezi nevinovat cand si tu stii cat de vinovat esti,dar intotdeauna TE MINTI SI TE VEI MINTI SINGUR in speranta ca o sa uiti,o sa scapi si o sa ai o impresie mai buna despre tine.Si dai vina pe altii,batjocorindu'i cu invetiile tale puerile.TE URASC atat de mult incat nu iti poti imagina!Tot ce'ti pot dori e sa traiesti in regrete permanent!Sa te manance pe interior,sa nu mai stii ce sa faci si in ce parte sa o iei!Sa nu ai parte de credibilitate,sa ti se faca aceleasi faze idioate,pe care sa le detesti si sa te doara.Sa te doara pana o iei razna!Sa NU mai ai parte de IUBIRE de nici un fel!!Pentru ca NU MERITI NICI CEA MAI INFIMA PARTICICA dintr'un sentiment atat de frumos.Sa te prinda trecutul din urma cu toate fazele urate si cu toate regretele!Sa te prinda din urma orice ai face,sa ti se intoarca roata la nesfarsit!!Sa nu mai ai decat rusine.Sa nu mai poti acuza pe cineva de minciuna!Pentru ca TU esti cel ce minte si a mintit de la inceput!Sa fi calcat in picioare si sa fi batjocorit asa cum ai facut tu cu mine.Sa inveti ce e aia sa lupti in chinuri pentru cineva'ul acela de langa tine,si persoana respectiva sa stea degeaba,si tot tie sa ti se dea cu ceva in cap!Sa NU MAI POTI SPUNE "TE IUBESC" pentru ca nu o sa te creada nimeni nici dupa ce ai sta o eternitate in a'i convinge!Vreau sa cazi in penibil si in disperare!Sa nu mai sti ce sa faci cand vezi ca pierzi tot ce ai!

TE URASC!!TE URASC!!!!

Pentru ca spui ce spui si faci pe durul,pe ignorantul si pe ingratul.Pentru ca te prefaci a fi fara sentimente,cand tu de fapt esti doar un actor foarte bun,specializat in auto-sugestie.Tu iti induci majoritatea chestiilor mintindu'te singur!
TE URASC pentru ca ai transformat niste clipe minunate intr'o poveste de cosmar pe care le'o spui tuturor.Te urasc pentru ca in cea mai importanta zi din anu asta inca era datoria ta sa fi acolo si nu ai fost!

ITI URASC FIECARE SUSUR,SOAPTA,VORBA,FAPTA,SURAS MINCINOS SI OTRAVIT!!TE URASC CU TOTUL EFECTIV!

Urasc fiecare minut,secunda pe care mi'am pierdut'o.Pentru ca m'ai facut sa'mi dau silinta intr'un NIMIC ABSOLUT.Urasc ca aproape m'ai transformat intr'un robot.Urasc ca tu nu poti fi decat FAKE.Nu o sa poti fi niciodata REAL.Nu cred ca mai poti fi vreodata.Si in plus,logica ta satanica este plina de lacune.Nu au fost 2,ci 1 an jumate,dar se pare ca nu ai inteles asta de cate ori ti'am zis.

MERITI PUR SI SIMPLU MERITI TOATA URA PE CARE O SIMT FATA DE TINE CU TOATA INTENSITATEA EI!MERITI SA NU MAI VORBESC CU TINE NICIODATA,ai facut mult prea multe ca sa mai pot uita vreodata,sa te mai pot privi altfel vreodata.In ochii mei ai cazut,mai jos decat te'ai fi gandit ca ai sa ajungi vreodata.

Congrats:M'ai facut sa te urasc atat de mult incat nu m'as linisti nici daca ti s'ar intoarce roata.Si imi bag PULA in tot ce ti'am zis si promis eu vreodata.

Pur si simplu GO TO FKIN HELL AND FKIN BURN!!

3 comentarii:

Irina spunea...

wooow cez.. asta da blestem!!

Unknown spunea...

uncalled for.

'tis superfluous to say that neither is this loathsome "ardor" requited nor is it deemed as abstruse.


your enmity is as abhorrent and as repugnant as ever.

you do not know the very tinge of odium and there's a good chance you never shall.

however, i shall leave you with the benefit of the doubt for the time being and, hoping these words find you in good health, I bid you farewell.

Regards

Honeythief spunea...

Intr'adevar,postul acesta trebuia postat cam acum 3 sapt.Scris: 20.09.

Anyway,bine ca le stii tu te pe toate.

Numai ca nu ai stiut/simtit niciodata cum dispretuiesc eu unele persoane.Therefore,nu poti spune ca nu stiu sau ca n'am idee.

Acum,am o atitudine total deschisa fata de tine,dar nu si fata de intamplarile odios transformate si povestite de tine.

"your enmity is as abhorrent and as repugnant as ever."
FAIL!
Nu am fost niciodata asa.Doar in situatii extreme(foarte rare)in care chiar mi se ''amputeaza'' subit anumite chestii intr'un mod jignitor.Apoi injosita fara rost.

Este evident,ca ai ramas cu o conceptie gresita asupra lucrurilor pe care le mai doresc.
Si apoi,toata chestia asta inutila este pt ca:

Stii ca poti.
Stii unde (also:te) minti.
Stii ce faci.
Stii de toata exagerarea asta a ta dusa la extrem doar ca sa'ti fie tie mai usor.
Stii unde gresesti.
Stii de ambitionarea ta care nu e fara sfarsit.
Stii de toate lucrurile de valoare de care nu vrei sa iti amintesti.
Stii astea si multe altele.Le stim amandoi chiar daca le vei renega mereu.
Oricum,orice ai face,ai stii sau ai spune,in fata mea nu esti cu nimic mai superior.

In speranta ca intr'o zi o sa ne intelegem ca doi oameni ce se cunosc f bn de o gramada de ani/friends,i salute you.

Goodnight on the 25th of October'09.