vineri, 20 februarie 2009

Offline.


Pe semi-intunericul din camera mea,disting paharul cu lapte de pe birou,o scrumiera,si un pachet smotocit de tigari.In casa erau luminile stinse si usile deschise.Stateam pe covor,in camera mea,ascultand orice zgomot mic,in lumina unei lumanari mici,verde,in forma de mar.

Pentru o clipa,m-am gandit sa aprind o tigara,sa o tin cu buzele,si sa trag din ea,potolindu-mi plamanii.Ce bine ar fi fost.Dar nu,nu voi fuma.

O cana neagra cu cafea calda statea langa mana mea..M-am lasat pe spate,sprijinindu-ma de pat.3 pliculete de zahar erau pe pat..dar am hotarat sa beau cafeaua amara..

In intunericul ce cuprinsese holul,am vazut doi ochi licarind.Doi ochi mari,si verzi.Apoi,incet se deslusi silueta unei pisicute,mieunand,si venind grabita spre mine.Ozzy,isi baga boticul in cana fierbinte si stranuta in timp ce se alinta in poala mea.Mieuna din nou..i-am zis: 'Nu-i nimic pisule,suntem singure acum,Tati va veni curand,trebuie sa ai rabdare'.

M-am gandit apoi,la visele mele,dintre care,se contura unul singur.Cel mai de neatins.Dar e frumos sa visezi la lucrurile care nu or sa ti se intample niciodata.

Mi-am zis: "La 18 ani am sa fug.Chiar a doua zi.Las totul in urma,si n-am sa ma uit inapoi,ca sa nu regret.Voi parasi Romania.Imi voi lua cu mine Cutia cu Amintiri cateva haine si banii parintilor mei.Am sa plec si am sa merg intr-o tara curata,frumoasa,linistita.Acolo,am sa imi pierd un an din scoala.In timpul asta,am sa decupez reviste ca sa fac rochii noi,am sa le desenez,si imi fac un proiect,o colectie.Ma pricep la Design...Pana la 18 ani,am sa stiu Engleza,Franceza si Germana.Nu sunt buna la calcule.Dar nu am nevoie,ma completeaza altcineva la capitolu asta.Am sa am si ale mele ticuri cu mine.Dimineata o sa ma trezesc si am sa umblu in chilotei roz in apartament,am sa am o periuta de dinti galbena si o cana neagra,si una rosie,ca sa beau cafea din ele dupa stare.La cafea,am sa am biscuiti cu ciocolata si apoi,am sa il trezesc.Voi fi destul de mare sa hotarasc ce vreau.Si lucrul pe care o sa imi doresc sa il fac,va fi un tablou din prezervativele noastre colorate.Duoa un an o sa ne mutam.O sa incep facultatea.O sa devin artist si o sa avem o casa mare.O sa ma si casatoresc fumata pe o plaja la Apus si o sa am doi baieti.Bodo le va fi nas.El o sa aibe o fata,pe care unul dintre baietii mei o va arde.Bodo va sta langa noi.Ne va fi vecin,si pe la pranz,cand reusim sa ne vedem 5 minute,o sa-mi spuna: " Ar fi super tare!" iar eu..uitandu-ma fix o sa-i replic: "Da ar fi,dar visele nu devin realitate."

Paharul de lapte de pe birou era inca neclintit.Eu am sa fug la 18 ani indiferent de situatie.Si nu imi place laptele.

Niciun comentariu: