miercuri, 25 februarie 2009

Discutii.


El:'Ce ai de gand sa faci omule?Vrei sa iti futi viata pentru asa ceva?Nu..'
Eu:'Hei,calmeazate.Nu e nimic iesit din comun.S'a mai intamplat.O sa adorm si gata.'
El:'Si ce'o sa faca Dumnezeu cu tine?Tu nu crezi in asta!'
Eu:'Ei hai..Dumnezeu o sa ma puna pe un norisor pufosn si...roz?!'
El:'Nu,ca tu esti tampita.Daca faci asa ceva,ii zic lu Dumnezeu "Lasama cu asta 3 minute in Rai numi pasa" si incep sa te alerg cu parul pe acolo.Te bat in Rai tu ma auzi sau te faci ca ploua?'
Eu:'Am mai luat bataie deci nui nimic nou.'
El:'Femeio,eu sunt X te-am ajutat pana acum!Inca te ajut!Nu deci o sa te duci frumos azi acasa,arunci telefonul si o sa te asezi frumos in fata calculatorului si o sa'ti gasesti ceva de facut!O sa iti fie somn si o sa te culci mai tarziu.Vreau sa'mi promiti ca nu'ti faci nimic!'
Eu:'De ce ma opriti de fiecare data?'
El:'De daia!'
(...)
Eu:'Deci bai,deci daca iti dau una...'
El:'...iti vine ciclu.'
Eu:'Exact!ei bine,hai,ce'ai facut cu ea omule?'
El:'Nimic'
Eu:'Sti macar unde e?'
El:'Nu.'
Eu:'Sti macar ce face?'
El:'Nu.'
Eu:'Sti daca mai traieste?'
El:'Nu'
Eu:'Baaaaaa prostule!Sti ceva de tipa pe care o placi?!'
El:'NU!'
Eu:'Aoleu cu ce specimene stau in liceu.Unde va gasesc eu frate.Toti ciudatii.In fine hai lasa,ma duc.Am IMB.'
El:'Ok omule,si fi mai optimista.Noi Racii tindem sa exageram cu situatiile.Si calmeazate..O sa fie ok!Eu sunt cu voi pana la capat!'
(...)
El:'OOOOhhhhh!He is sooo fucked!'
Eu:'Ofc'
El:'Esti dura!Esti dura!!Nu-mi vine sa cred!'
Eu:'Sunt iritata lasama.Ia ca sa pus dreaq cu mine,numai ca a cam uitat ca eu sunt Dracul Suprem.'
El:'Te mai minti mult?'
Eu:'DA!EVERYTIME!'
El:'Esti funny omule...Ma nu stiu cu ideea aia cum sa mai...Auzi..Ai cracii lungi!'
Eu:'Ei nu zau.Ia zimi ceva nou.'
El:'D. e norocos.'
Eu:'Stiu.Vrei sa sufar de mine?Nu.Lasa.AAAAAA....Iuuubiiii!!!!'
El:'Hai gata.Cum fac?O sa se supere V.'
Eu:'Auzi ma,hai ca ma si enervezi.Nuti sunt ei cei mai buni prieteni.Iti bagi pl in ei!Sti cum e o fata alone intre 4 sau 3 baieti.Asa ca nuti pasa de ce zice V.si daca o sa comenteze il iau eu la rost.'
El:'BINE.macar ma sustii.Hai ca am o zi mare azi.'


(Meci)

Emma:Ce ai nene?
Eu:Groapa cimitir sicriu.
Emma:Uimestema.
Eu:Lumanari Tamaie..
Emma:Hai fata ma enervezi ce...
Eu:....OOO a intrat balena in clasa.Iti dai seama daca trage asta o basina?Ne propulseaza in alta dimensiune!Mi se pare mie sau Neagu a slabit.
Stefan:Cez ce'ai iluzii optice?Aia nu poate slabi.Menirea ei e sa ne ingroape in grasime si par neras.
Eu:Esti rau .
Stefan:Si tu oi fi foarte finuta cand vine vorba de ea.
Eu:Taci ca am draci.
Stefan:Da..ce ai?
Eu:Pe mata.
Stefan:..treaba.
Miruna:Fa,eu plec la Fagaras.
Eu:Nuuuu!ma lasi in aceste zile.Ma lasi fara spovedania dinaintea mortii?Nu'mi purifici sufletu!
Miruna:Da asta e.
Eu:Esti o grasa.Cah.
Miruna:Auzi ma,eu pot sa dau jos grasimea,da tu cum iti dai jos fata aia?
Eu:Nice one!Chiar imi place.Da auzi ma..
Miruna:E?
Eu:Sti faza cu mieii?
Miruna:Nu.Zimiiii!!
Eu:Bine.....Era o turma de miei....SI MIEI PULA!

Niciun comentariu: