miercuri, 5 noiembrie 2008

sighisoara




Sighisoara?

Ce-mi amintesc din Sighisoara?

Un ghid tampit futul in gura sal fut!Cu care mam certat pe la Cetate pisamas pe el ca eu voiam sa dorm!

Asa pey o noapte plina de bautura.Multe boraturi.Multa iarba.Tipi high care umblau goi (holly shit cah!).Mio amintesc pe Ioana "like plm you know like plm porumbii careti intra in cur plm ies coceniipe gura you know?plm?like..."

Si pe alexandra lesinata pe acolo...

Si tigarile fumate in frig si testu ala,subsolu pe care lam afumat cu Radu si camerele roz.ROZ frate de ghei!!

Dreaq in ei de ghei!


Ce am mai facut?

AAAA am plans pe melodia aia razand.Get it?sa plangi razand?tre sa fii nebuna..si diana care era acolo si raluca ma iubea profund si dansa cu mine!


Si mai tin minte ca ma incaltat Radu cand neam dus sa fumam si ca a tras de siretu ala nenorocit ca nu iesea,si cand eram la fumat o tineam pe madalinca ca era beata si zicea sa nu o spunem lu fratisu Milli.

Si mam pisat pe mine de ras cu irina din cauza ioanei si a lu gugu din care citez:


"Sebiii(adica Radu) vii la baie sami schimb tamponul?"

LAUGHTER.....!!!!!!


SAU


Gugu stand jos.Stefan vine...si boraste..langa GUGU.


Someone:"Gugu,ridica-te,stai in varsatura lui Stefan!"

Gugu:"Nu nu!Eu nu sunt Varsator,sunt Fecioara!"


si alte minunatii de genu asta.

A fost foarte marfa!!

HA!

Inafara de partea cu tatuaju pe san!Ce idioata...

Iar barul din Brasov era atat de kinky,,,numai tipi si tipe desbracate pe pereti.

Niciun comentariu: