vineri, 17 octombrie 2008

Stupid Shit.

Sti,ziua aia in care toata lumea se cearta cu toata lumea,in care toata lumea intelege ce vrei sa spui exact pe dos,si tu te faci de ras la toata lumea.Cand incerci si tu sa lasi un om in chiloti in mijlocu scolii si reusesti,si esti happy pe moment,da dupaia iti dai seama in mod stupid ca iai pierdut telefonu si asa mai departe.

DA o zi stupida ca asta a fost pentru mine ieri.Si bine ca numi pasa.Macar lui Stefan iam gasit telefonu dupa ce ma panicasem toata,lui nici mkr nui pasa ca nu mai are telefon!Si mai avea si chef de glume cum ca "vai uite Alla,vezi?Cezara sufera pt mine!".And that's like :\ 'No fkin way dude,dar nu vreau sa dau vreo 13 milioane pe telefonu tau ca atat costa!'

Anyway dupaia mam certat cu Ingrid ca nuj cn ia zis ca eu urlu ca suge prin cosbuc si ca o barfesc.Ce prostie!8-| Mda in fine numi pasa numai ca nu fac asta.

Dupaia nu mai stiu ce am facut,dar stiu ca am injurat rau de fatsa cu profa de geografie oricum a ramas aia masca si mia zis ca o fetita nu credea ca vb asa incepusem in mijlocu altei clase,in ora,dand buzna ca o animala cum fac eu de obicei "Luiza da in pula mea telefonu bagamias pula ca mam panicat toata fututi mortii matii de telefon!" bla bla aici ea imi dadea telefonu "Multumesc mama eram super speriata in pula mea!!!" aici imi zice Cristofor faza cu fetita, "Da femeie in pula mea sunt panicata iam pierdut telefonu lu Manea Stefan in sloboz si in sf lam gasit".


Dupa juma de ora am constientizat ce am zis.E da si ce?Daca asa se vorbeste in romania?:))


Si al ultima ora,adica la geografie,am ras de nu mai puteam si se ruga de mine sa ma opresc si tot nu puteam.:|

A fost o zi ciudata in plm!=))))
A da si azi azi azi,am 3 teste cacat!Tre sami iau cartile si alea ca sa invats ce cacat!:|mai sunt si 3 teste unu dupa altu!:\

"GANDESTETE LA CE TIA ZIS BREBU!!VREI SA NU MAI UMBLE CU TINE DACA AI MEDIE MICA?ITI PASA DE CE ZICE BREBU!!CE ZICE BREBU E BINE,PENTRU CA ITI VREA BINELE!"

DA, brebu imi vrea binele si trebuie sa invats:D.


Si o sa invats!

Haha o sa iau de la 8 in sus!yay!

Niciun comentariu: