marți, 7 octombrie 2008

Sambata noapte.









Si am plecat intr-o graba bizara sambata.La 2:00pm de acasa.Raluca,ma astepta la Stone.Am sunato de 3 ori si pana la urma am convenit sa ne intalnim oriunde pe Mosilor.Nu conta,oricum alergam ca disperata ca deja era tarziu.Dupaia miam dat seama ca ignorasem durerea de splina de vreo 30 de minute,iar acum era prea intensa sa o mai ignor.Pana la urma,am ajuns in base si Kenny ne-a intrebat ce voia.Dar evident,nu mai stia cine sunt.Tipic.Am ajuns in Catwork si iam luat o caciula si o geanta verdei,Mirunei,ca doar era ziua ei si stiam cat de mult ii place verdele-ii place atat de mult incat in ziua respectiva,purta un sutien verde-.Intalnire era la 3:45.I-am zis Emmei ca Miruna nu o sa apara decat la 4:15.Intarzie fix 30 de minute de fiecare data.La 4:15 era acolo.In timpu asta bausem suc de portocale FruFru si visam o mare de brichete impreuna cu Gugu.Am plecat spre Arcade,misto loc,stiu eu!Pe drum ma suna cineva,evident "Alo?" "Cezara,miruna e langa tine?" "Da" "Bine dami-o si mie".Ce ton plictisit avea tipu ala,adica Dinu,care niciodata nu e NE-plictisit decat daca bea mult face misto si e cu Stef.

"O ciocolata calda cu menta"Geniala ciocolata,n-am mancat(subliniez,mancat)ceva mai bun decand eram mica!(era de fapt o sarlota cu menta fierbinte cu multa frisca).Imi aprind linistita tigarea si incep sa discut cu Gugu.Dar nu mai stiu despre ce.Eram convinse ca o sa fim doar noi!Noi,insemnand,Eu,Gugu,Miruna,Emy,Raluca,Emma,Ioana A., si Miruna R.Am uitat eu ca Miruna o sal cheme pe Dinu (care intotdeauna ma face sa ma simt nasoala) si daca e Dinu e si Stef si de aici rasetele incep si nu se mai opresc.

Dinu,voia un shot de teq.Stef la fel,eu am continuat si neam ambitionat cu totii.3,2,1 si!!!Vreo 6 shoturi,altii 5,dar dupaia imi simteam capul ciudat.Am vrut poze!multe poze!,asa ca am fost de acord cu gugu si miam facut poze pe wc.Pe langa faptu ca incercam sa merg drept si cadeam de pe scaun tinanduma de Emma,si ma tot mutam de pe scaun pe scaun...mai radeam si non stop.Am stat acolo si am baut apoi noaptea pe lipscani mam plimbat si am fost la Vita de vie.Miruna a lesinat si bla bla o multime de alte lucruri haioase!

:D Happy birtday miruna,once again,super noapte....:-" ma rog,partea in care eram constienta nu partea in care cadeam din 3 in 3 metrii=))

Niciun comentariu: