duminică, 3 octombrie 2010

The last train home.


Te transformi in ura in forma ei taios de pura.Ea prinde radacini si se inalta si se catara pe frumosul trandafir al iubirii.Il stringe si il vestejeste uluitor de repede.Ura asta invenineaza tot sufletul meu cu tot ce am stiut si am simtit pana acum.Se duc..se duc..incet..pana nu mai ramane nimic decat camerele goale in care iubirea adevarata a locuit,unde dragostea a dat nastere miile de gesturi dragute care au devenit amintiri ce trebuie sterse din memorie.

Am sa urasc de acum incolo,pe tine,in special,pentru ca ai sa iti pierzi ultimul tren spre mine.Am sa te urasc pt ca nu iti faci bagajele repede si am sa te urasc ca nu ti-ai dat seama si ai pierdut si ultima sansa.Desi nu vreau sa pierzi nimic dar totusi o vei face iar eu nu osa am cum sa mai fac semne disperate trenului sa mai stea in gara.

Grabeste-te!!e un loc pastrat special.are culoarea rosie locul si e cald.acolo sunt numai zile frumoase,fericite.asta e locu tau in tren,care o sa te duca spre niste brate larg deschise,cu o privire familiara un zambet inocent,si un parfum neschimbat.

Desi stiu ca vei pierde acest tren...eu ma agit sa-l fac sa mai stea.El vrea sa plece deja,dar eu l-am facut sa mai stea..Eu nu mai rezist mult..te rog..nu-l pierde..ca nu am sa mai pot sa te cunosc apoi,nam sa mai pot sti de tine.Te-as uri prea mult ca ai intarziat..

Niciun comentariu: