duminică, 13 februarie 2011

Gone bad.


Pana nu de curand..puteam sa ma arunc si in foc pentru tine in fata lumii ca sa le demonstrez ca increderea pe care o aveam in tine nu are limite.Pentru ca te stiam intr-un fel,nu te credeam in stare de unele lucruri si ma bazam pe constiinta ta.Toate astea acum ceva vreme.Pana intr-un punct...

Acum,mi-am pierdut tot respectul pentru tine din momentu in care ai inceput sa faci anumite chestii.Am repulsii la judecata ta,si la cum iti coordonezi viata.Mi-e sila de inabilitatea te de a alege bunastare peste certuri ,iubire peste ura,bine peste rau.Minciunile tale sunt aceleasi,le-am invatat pe derost.Iti stiu obiceiurile,iar de obicei cand incerci sa minti nuti dai seama ca ma prind.Si oricum ma lasi rece.Rece ca gheatsa,rece absolut,rece in mine,cand vine voba de tine.Ma sictiresc deciziile tale fara sens.Ma deranjeaza incapabilitatea de a te potoli pt a face cv bine.Iar de cand ai inceput sa faci dinastea...respectu meu pentru persoana ta este nul si increderea in tine nu va mai putea fi niciodata cladita.
Ma deranjezi.
Ma enervezi.
Ma sictiresti.

Niciun comentariu: