duminică, 29 noiembrie 2009

LMA<3

Ma bufneste rasul.Ma bufneste de fiecare data cand suntem orgoliosi si niciunu nu vine la celalalt sa spuna ceva,dar cand ne uitam unu la altu radem.Si gata.Trece supararea.Si mi se pare tare frumi asa.Mi se pare ca Tu esti frumi.

Sa ne urcam toti pe terasa si unora sa le fie frica sa coboare,sa ne invartim cu totii prin casa ca ne loveste mingea,sa cantam, fumam,sa ne jucam cu jucarii si jocuri dubioase,sa radeem,radem radem.
Pentru ca ma bucur nespus de mult ca tortul ti'a placut,cadoul,si sper ca noi toti te'am facut fericit.

Iar intr'un hug de'al meu am pus de 100000 de ori mai mult sentiment si intr'un sarut de 1000000 mai multa dragoste,intr'o mangaiere si o privire 100000 mai multa tandrete iar in niste cuvinte am pus infinita iubire.

Ai mai crescut un an.Te'ai facut si mai frumi si adorabil.

Sper din tot sufletul ca esti fericit si ca nu'ti lipseste nimic,ca ai tot ce'ti doresti.Iar de dragoste,sa stii ca esti iubit enorm de mult,sa nu te indoiesti de asta.

LA MULTI ANI!!!

De doua ori.

Un comentariu:

Unknown spunea...

trade mark la "frumi"